Dostava
Naročeni izdelki, ki so na zalogi, bodo odpremljeni v 0-3 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila oz. plačila (v primeru, da se odločite za plačilo po predračunu). Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da nam le-te sporočite na elektronsko pošto prodaja@mojkljuc.si. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi ali v primeru kakšnega drugega odstopanja Vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali telefonu in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka.
Stroški dostave
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Cena dostave za področje Slovenije znaša 3,00 EUR ob plačilu po predračunu oziroma 5,00 EUR ob plačilu po povzetju (v tem primeru Pošta Slovenije kupcu zaračuna še strošek nakazila po trenutno veljavnem ceniku Pošte Slovenije). Pri nakupu nad 100 EUR je dostava brezplačna (v primeru plačila po povzetju, vam Pošta Slovenije zaračuna stroške nakazila). Podjetje Pošta Slovenije izvaja dostavo vsak dan od ponedeljka do petka, v nekaterih večjih krajih pa tudi ob sobotah. Naročeno blago vam bo dostavil vaš poštar, v kolikor vas ne bo doma, vam bo pustil obvestilo z navodili za prevzem pošiljke.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije (prosimo, da nas o tem obvestite na naš email). To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.